Sute de produse noi saptamanal

Poze Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar

Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar

85 Lei

Carte cu cronici - Pentru nerisipa darului Un miracol de carte Subiect zguduitor, realism crud Un om in Altar Un debut de anvergura Casa lui David - Cartea anului 1996 Autobiografia ca arta O tragedie...

Carte cu cronici - Pentru nerisipa darului Un miracol de carte Subiect zguduitor, realism crud Un om in Altar Un debut de anvergura Casa lui David - Cartea anului 1996 Autobiografia ca arta O tragedie antica Casa lui David - lectura obligatorie Dezastru implinit in absolut Ceva ce nu s-a vazut si auzit O carte care va face ordine in literatura Un roman de scris o data in viata Un roman marturie O carte socanta Un roman atipic Memorii in ambalaj de roman exceptional O carte pentru "SILISTEA" noastra O poveste crancena O carte care te invata sa ramai Om Trei carti, aceeasi tema: ororile din "mormantul burgheziei" Un splendid portret literar Drama si neuitare O marturie vie O carte cum putine apar in ziua de azi

Daca in categoria Beletristica ai gasit produsl dorit, atunci ai ajuns pe siteul dorit. Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar este unul dintre cele mai comandate produse din categoria Beletristica, fiind tot timpul in stocuri limitate. 4Be.ro. Plaseaza online o comanda si in cel mai scurt timp ne vom ocupa ca Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar sa ajunga la tine. Termen de livrare 1-2 zile lucratoare, un functie de stocul disponibil.

Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar este alegerea perfecta pentru a-l face cadou sau pt a-l comanda pentru sine. Beletristica. Poti efectua plata online pentru a te bucura de Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar in cel mai scurt timp. (Conform politicii de transport)

Intrebari frecvente despre Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar

Comanda in siguranta Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar?
Toate comenzile sunt procesate in siguranta, respectand ultimele standarde in vigoare, iar comanda ta nu va fi exceptata. Comanda produsul Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar iar noi, ne vom asigura ca ai comandat ceea ce ai comandat.

Durata livrarii produsului Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar?
Timpul mediu de livrare a comenzilor este de 24-48 ore de la plasarea comenzii, insa acest timp poate fi diferit daca comanda pt produsul Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar a fost plasata in timpul week-end-ului, vineri seara sau in zilele cu sarbatori legale

Returnarea produsului Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar?
Desigur, daca produsul Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar nu iti place, nu ti se potriveste sau nu corespunde asteptarilor tale, ai la dispozitie 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului sa returnezi produsul fara nicio obligatie suplimentara. Banii ii vei primi inapoi in maxim 30 zile calendaristice de la momentul confirmarii returului.

Cat costa sau care este pretul pentru Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar?
Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar costa 85 Lei, nu rata ocazia si comanda Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar la pretul de 85 Lei, cat inca mai este in stoc.

Nume Produs Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar
Cod Produs 28057260
Pret Actual 85 Lei
Vandut de libris.ro
Brand Dumitru-Nicodim Romar
Categorii Beletristica,

Pareri despre Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar

Adaugă recenzia ta despre Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar

Nota produs

0
Nu a fost evaluat
  • (0)
  • 5 Stele
    0%
  • 4 Stele
    0%
  • 3 Stele
    0%
  • 2 Stele
    0%
  • 1 Stele
    0%

Produse similare cu Carte cu cronici - Dumitru-Nicodim Romar

libris.ro

Transcrieri - Kate Atkinson
42 Lei 44 Lei

Suntem in Anglia anilor patruzeci. Desi pare sa se fi obisnuit cu gandul ca in ochii celor din jur conditia ei de femeie o obliga sa fie intotdeauna cea care strange dupa ceilalti, serveste ceaiul si se indeletniceste cu treburile casnice, Juliet Armstrong e plina de surprize. Tocmai a fost recrutata de serviciile secrete si urmeaza sa transcrie la masina de scri

Vezi produs aici

libris.ro

Spune povestea - Jeffrey Archer
30 Lei

Renumitul povestitor, Jeffrey Archer, se intoarce cu Spune povestea , o colectie de paisprezece povestiri geniale, cu ritm trepidant, pline de rasturnari de situatie, personaje de neuitat. O noua carte captivanta, o lectura, o lectura greu de abandonat.

Vezi produs aici

libris.ro

Tu esti rusul cel bun - Maria Pilchin
19 Lei 19 Lei

In Tu esti rusul cel bun , Maria Pilchin imprastie viata in jur, personifica, (re)creeaza personajele urbei prin care trece, nu se fereste de reluari, repetitii, retorica - nimic din ceea ce poate transforma cotidianul in crepuscul si joc de umbre, nimic din alunecarea dinspre ceea ce e si ceea ce pare ca e. Isi incifreaza cu frivolitatea specifica poeziei actual

Vezi produs aici

libris.ro

Scriptum - Paul Tumanian
52 Lei

Din Cuprins: • Orasul care se scufunda • Opinia publica • Intalnire de lucru • Linistea generala • Treizeci de zile • Rebel-Bleer • Singur cu lanterna • Editura, dragostea mea • Trezirea spiritelor adormite • Exercitiu de imaginatie • Neinspiratie. Lamento • Sanatatea mintii • A darui si a primi Scr

Vezi produs aici

libris.ro

Poezii alese. Laurii poeziei - Wislawa Szymborska
37 Lei 39 Lei

Poezii alese face partea din colectia Laurii poeziei, o colectie deosebita care contine carticele de mici dimensiuni (115 x 80 mm), avand copertile din piele ecologica, cartonate si buretate.

Vezi produs aici

libris.ro

Mama - Maxim Gorki
20 Lei 24 Lei

Intr-o noua traducere, de Adriana Liciu „Eu stiu, va fi o vreme cind oamenii vor avea admiratie unul pentru altul, cind fiecare va fi ca o stea in fata celorlalti! Vor fi pe pamint oameni liberi, mareti prin libertatea lor, toti vor merge cu sufletul deschis, nici o inima nu va mai sti ce e invidia, nimeni nu va mai sti ce e rautatea. Atunci viata va fi in

Vezi produs aici

libris.ro

Sub dom. Vol.2 - Stephen King
60 Lei

Citeste Sub dom. Volumul 1 Povestea incredibila si din ce in ce mai infricosatoare se apropie de finalul care va avea de toate: lupte pentru putere, droguri, impuscaturi, omoruri si explozii...Iar adevarul despre cei care au ridicat Domul nevazut transformandu-i pe toti locuitorii oraselului Chester's Mill in eroii fara voie ai unor intamplari urmarite cu sufletu

Vezi produs aici

libris.ro

Razboi si pace Vol.1+2 - Lev Tolstoi
90 Lei 95 Lei

Razboi si pace: Volumul I + Volumul al II-lea • Volumul I - (720 pagini) • Volumul al II-lea - (712) In amploarea si complexitatea lui, romanul Razboi si pace surprinde viata societatii rusesti in timpul campaniei militare napoleoniene din Europa. Tolstoi urmareste indeaproape personaje provenind din diverse medii - tarani, nobili, civili sau soldati -

Vezi produs aici

libris.ro

Pachet Cere-mi ce vrei - Megan Maxwell
200 Lei

Pachetul contine 5 carti: • Surprinde-ma! (448 pagini) Bjorn este un avocat atragator caruia viata i-a zambit intotdeauna. Extrem de pasional, insa alergic la angajamente sentimentale, barbatul adora sa se bucure de compania feminina in jocurile sale sexuale. Melania este o femeie de actiune. Fiind pilot in armata americana, este obisnuita sa-si traiasca via

Vezi produs aici

libris.ro

In Flame - Gaye Hicyilmaz
9 Lei 10 Lei

Helen is now 14. Seven years ago, her older brother was killed in a car accident and when she meets a local girl, Sam, also recently bereaved, she begins to build up a different picture of her brother's early life from Sam's own memories. Helen's mother is taking an unusual interest in Sam's older brother, Christian, which she is representing to herself and other

Vezi produs aici

libris.ro

Acesta e numele meu - Chanel Miller
45 Lei

Desemnata Cea mai buna cartea anului 2019 de The New York Times Book Review, The Washington Post, TIME, Elle, Glamour, Parade, Chicago Tribune, Baltimore Sun, Book Riot Laureata Dayton Literary Peace Prize 2020 Lumea o cunostea drept Emily Doe in momentul in care a socat intreaga lume cu o scrisoare, dupa ce studentul care o agresase sexual a fost condamnat la nu

Vezi produs aici

libris.ro

Pe cer jetoane - Mihai Ivascu
21 Lei

Nu incercati sa intelegeti ceva cand si daca cititi poezia lui Mihai Ivascu. Fiecare aveti libertatea sa va intelegeti pe voi in el, acel voi pe care voi insiva nu-l intelegeti in voi. - Nora Iuga Editie sonora in lectura autorului.Editiile sonore pot fi ascultate prin scanarea codului QR afisat pe ultima pagina a cartii (chiar si ca link). Linkul / codul facilit

Vezi produs aici
Vezi produs aici