Sute de produse noi saptamanal

lensa.ro
Poze Critica si creatia | Marian Victor Buciu

Critica si creatia | Marian Victor Buciu

42 Lei

O carte exemplara, care trateaza trei destine: Monica Lovinescu, Virgil Ierunca si Alexandru George. Trei destine, trei istorii, decupate, cand si cand, din contextul unei dictaturi atroce. Primii doi...

O carte exemplara, care trateaza trei destine: Monica Lovinescu, Virgil Ierunca si Alexandru George. Trei destine, trei istorii, decupate, cand si cand, din contextul unei dictaturi atroce. Primii doi au urmarit-o de departe. Alexandru George a trait si a scris aici, in craterul ei.

Daca in categoria Carti si Alte Accesorii ai gasit produsl dorit, atunci ai ajuns pe siteul dorit. Critica si creatia | Marian Victor Buciu este unul dintre cele mai comandate produse din categoria Carti si Alte Accesorii, fiind tot timpul in stocuri limitate. 4Be.ro. Plaseaza online o comanda si in cel mai scurt timp ne vom ocupa ca Critica si creatia | Marian Victor Buciu sa ajunga la tine. Termen de livrare 1-2 zile lucratoare, un functie de stocul disponibil.

Critica si creatia | Marian Victor Buciu este alegerea perfecta pentru a-l face cadou sau pt a-l comanda pentru sine. Carti si Alte Accesorii. Poti efectua plata online pentru a te bucura de Critica si creatia | Marian Victor Buciu in cel mai scurt timp. (Conform politicii de transport)

Intrebari frecvente despre Critica si creatia | Marian Victor Buciu

Comanda in siguranta Critica si creatia | Marian Victor Buciu?
Toate comenzile sunt procesate in siguranta, respectand ultimele standarde in vigoare, iar comanda ta nu va fi exceptata. Comanda produsul Critica si creatia | Marian Victor Buciu iar noi, ne vom asigura ca ai comandat ceea ce ai comandat.

Durata livrarii produsului Critica si creatia | Marian Victor Buciu?
Timpul mediu de livrare a comenzilor este de 24-48 ore de la plasarea comenzii, insa acest timp poate fi diferit daca comanda pt produsul Critica si creatia | Marian Victor Buciu a fost plasata in timpul week-end-ului, vineri seara sau in zilele cu sarbatori legale

Returnarea produsului Critica si creatia | Marian Victor Buciu?
Desigur, daca produsul Critica si creatia | Marian Victor Buciu nu iti place, nu ti se potriveste sau nu corespunde asteptarilor tale, ai la dispozitie 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului sa returnezi produsul fara nicio obligatie suplimentara. Banii ii vei primi inapoi in maxim 30 zile calendaristice de la momentul confirmarii returului.

Cat costa sau care este pretul pentru Critica si creatia | Marian Victor Buciu?
Critica si creatia | Marian Victor Buciu costa 42 Lei, nu rata ocazia si comanda Critica si creatia | Marian Victor Buciu la pretul de 42 Lei, cat inca mai este in stoc.

Nume Produs Critica si creatia | Marian Victor Buciu
Cod Produs 2324717
Pret Actual 42 Lei
Vandut de be.ro
Brand IDEEA EUROPEANA
Categorii Carti si Alte Accesorii,

Pareri despre Critica si creatia | Marian Victor Buciu

Adaugă recenzia ta despre Critica si creatia | Marian Victor Buciu

Nota produs

0
Nu a fost evaluat
  • (0)
  • 5 Stele
    0%
  • 4 Stele
    0%
  • 3 Stele
    0%
  • 2 Stele
    0%
  • 1 Stele
    0%

Produse similare cu Critica si creatia | Marian Victor Buciu

be.ro

100 de mari evrei | Michael Shapiro
42 Lei

E vorba de o seama de lucrari, care vor vedea lumina tiparului sub auspiciile Colectiei Dictionare & enciclopedii 100, pentru care am incheiat un contract cu editura moscovita VECE – unde dintre cele mai prestigioase case de edituri din Rusia. Colectia moscovita cuprinde peste 100 de volume, din care pentru inceput am selectat lucrarile incluse in acest proiect

Vezi produs aici

be.ro

Vicios | Alexandra Condrat
33.6 Lei

Cum poate un bar din lemn plasat la malul marii sa uneasca oameni cu personalitati atat de diferite? Aduna-i pe toti in jurul lui, organizeaza petreceri tematice, adauga o iubire neimpartasita, multa drama… si vei obtine cocktailul „Vicios”.Beatrice este vocea care te introduce intr-o lume haotica, cu evenimente care iau o alta turnura decat cea preconizata

Vezi produs aici

be.ro

Unde se afla Marele Zid? | Patricia Brennan Demuth
19 Lei

Cu harta color inclusa!Care dintre aceste afirmatii sunt adevarate?Zidul se intinde pe o lungime de peste sase mii patru sute de kilometri in nordul ChineiE cea mai mare structura artificiala din lumeAproape un milion de oameni au murit in timpul constructiei saleToate cele de mai sus!Afla mai multe despre Marele Zid din aceasta carte minunat ilustrata!

Vezi produs aici

be.ro

Bulgaria - Ghid turistic | Adina Baranovschi
12.72 Lei

Datorita apropierii geografice si a legaturilor istorice, Bulgaria este pentru romani o destinatie ideala de vacanta. Lunga ei istorie a lasat in urma marturii impresionante, vestigii ale Antichitatii, biserici si manastiri stravechi, unele inscrise pe lista patrimoniului mondial UNESCO. Iubitorii vacantelor culturale vor descoperi un teritoriu cu o mare zestre d

Vezi produs aici

be.ro

Cele sapte neveste ale lui Barba-Albastra si alte povesti minunate | Anatole France
33 Lei

Anatole France (1844-1924) a fost un reputat si prolific prozator, dramaturg, poet, eseist si critic literar, considerat printre cei mai importanti scriitori din perioada celei de-a Treia Republici Franceze. A devenit celebru odata cu publicarea romanului Crima lui Sylvestre Bonnard (1881). In 1885 este numit director al revistei Les Lettres et les Arts si in 188

Vezi produs aici

be.ro

Fasii de rusine | Cristian Fulas
29.95 Lei

„Romanul lui Cristian Fulas este o cronica sui-generis a unui razboi personal cu instabilitatea, cu dependenta, cu nesiguranta, cu demonii care bintuie existenta personajului principal – un tinar batrin, «o adunatura de bucati sparte de portelan tremurator». Cu o constructie narativa pe cit de simpla, pe atit de elaborata, Fisii de rusine spune povestea une

Vezi produs aici

be.ro

Povestea asta este despre Sarah | Pauline Delabroy-Allard
25 Lei

Traducere de Despina JderuPremiul Goncourt – alegerea RomanieiPovestea asta este despre Sarah a fost nominalizata pentru Premiul Goncourt si pentru Premiul Goncourt al liceenilor. A primit Premiul librarilor din Nancy – Le Point si Premiul „Envoye par la Poste”. A obtinut Premiul Goncourt – alegerea Poloniei, Premiul Goncourt – alegerea Romaniei, Prem

Vezi produs aici

be.ro

Caietul, roman mic pentru fetitele care cresc mari | Ioana Chicet-Macoveiciuc
45 Lei

Mura e o fetita isteata care observa ca trupul, gandurile si emotiile ei se schimba pe masura ce creste. Ca sa nu-si puna parintii in situatii delicate, Mura incredinteaza jurnalului ei cele mai arzatoare intrebari. Curand, gaseste in paginile lui raspunsuri simpatice, informate, calde si linistitoare scrise de mana unui personaj misterios.„Caietul va aduce int

Vezi produs aici

be.ro

Luminile din septembrie |
34.95 Lei

Intr-un orasel de coasta al Normandiei, unde zvonurile umbla in voie si brutaria tine loc de ziar local, pina si copiii cunosc povestea luminilor ce plutesc pe ape, linga tarm, in zilele lui septembrie. Irene, adolescenta venita de la Paris, o afla si ea repede, dar are si cumplita ocazie de a vedea si de a simti cum povestea e adevarata. In Luminile din septembr

Vezi produs aici

be.ro

Paste fericit, Matei! | Brigitte Weninger
34.99 Lei

Cand afla ca Iepurasul de Paste aduce copiilor daruri si oua vopsite, Matei si fratii lui se hotarasc sa‑l gaseasca si sa‑l roage sa le aduca si lor cadouri. Iar cand isi da seama ca Iepurasul e de negasit, lui Matei ii vine o idee salvatoare, insa tot el are parte de cea mai mare surpriza.

Vezi produs aici

be.ro

Provocarea inaltimilor | Edmund Hillary
48.16 Lei

Omul care a reusit, pentru prima data, sa puna piciorul pe Varful Everest, omul care a condus o echipa de exploratori la Polul Sud, omul care a strabatut fluviul Gange de la ocean pana la cer a adunat, pentru prima data, toate aveste aventuri remarcabile ale unei vieti speciale intr-un singur volum. Dar Edmund Hillary a fost mai mult decat un explorator. El este

Vezi produs aici

be.ro

Marie Curie si pasiunea pentru stiinta | Christine Palluy
14.9 Lei

Marie Curie nu intelege: de unde vin razele invizibile pe care le produc unele pietre, la fel ca un foc care arde fara lemne? Indrazneata, Marie s-a hotarat sa dezlege misterul… Dar oare va reusi sa faca ce si-a propus?

Vezi produs aici
Vezi produs aici