Reducere -55%

Introducere in pedagogie | Miron-Alexandru Damian

59,40 lei 27,00 lei

I. INTRODUCERE IN PROBLEMATICA EDUCATIEI /13I.1. Educatie si educabilitate / 13I.2. Pedagogia – stiinta si arta a educatiei /19I.3. Didactica si obiectul sau de studiu – procesul de invatamant/ 21II. CARACTERISTICILE GENERALE ALE PROCESULUI DE INVATAMANT/ 23II.1. Complementaritatea si interdependenta aspectelor formativ si informativ ale procesului de invatamant/ 23II.2. Elevul ca subiect / obiect al educatiei in procesul de invatamant / 25II.3. Caracterul cibernetic al procesului de invatamant/27III. CURRICULUM SI INSTRUIRE/ 32III.1. Curriculum – precizari conceptuale si scurt istoric /32III.2. Acceptiuni si grade de generalitate ale curriculum-ului / 33III.3. Curriculum-ul si formele educatiei / 35III.4. Articularea formelor de curriculum formal, nonformal si Informal/ 40IV. FINALITATI SI DIMENSIUNI ALE PROCESULUI DE INVATAMANT /43IV.1. Idealul educational si scopurile educatiei – finalitatim macrosistemice/ 43IV.2. Dimensiunile procesului de invatamant / 46V. DESPRE INVATARE. DELIMITARE CONCEPTUALA SI RELATIA CU TERMENI PEDAGOGICI CONECSI/ 53V.1. Instruirea, informarea si formarea/ 55V.2. Predarea si invatarea /56V.3. Evaluarea/ 60VI. TEORII PRIVIND INVATAREA /62VI.1. Teoria organizarii cumulativ-ierarhice a invatarii / 63VI.2. Teoria psihogenezei conceptelor si operatiilor intelectuale/ 66VI.3. Teoria structurala a invatarii/ 68VI.4. Teoria organizatorilor cognitivi / 70VII. PRINCIPIILE DIDACTICE/74VII.1. Scurt istoric si prezentare generala /74VII.2. Descrierea principiilor didactice / 75VII.3. Caracteristici si functii ale principiilor didactice / 80VIII. FINALITATI MICROSISTEMICE – OBIECTIVELE PEDAGOGICE ALE PROCESULUI DE INVATAMANT /82VIII.1. Prezentarea conceptului de obiectiv pedagogic / 83VIII.2. Functii ale obiectivelor pedagogice /85VIII.3. Taxonomia obiectivelor pedagogice /85IX. FINALITATI MICROSISTEMICE. NIVELUL OPERATIONAL/ 89IX.1. Operationalizarea obiectivelor pedagogice / 89IX.2. Precautii si exigente in operationalizarea obiectivelor pedagogice/ 91IX.3. Avantaje si limite ale operationalizarii /93X. CONTINUTUL PROCESULUI DE INVATAMANT / 96X.1. Delimitarea conceptului de continut al invatamantului /96X.2. Surse si valori fundamentale implicate in proiectarea continuturilor/ 97XI. ORDONAREA SI ORGANIZAREA CONTINUTURILOR / 102XI.1. Modalitati de ordonare a continuturilor /102XI.2. Organizare mono- si/sau interdisciplinara / 104XI.3. Organizarea modulara a continuturilor/ 108XII. ORGANIZAREA CONTINUTURILOR INVATAMANTULUI -DOCUMENTELE SCOLARE/111XII.1. Planul de invatamant / 113XII.2. Programa scolara /122XII.3. Manualul scolar / 125XIII. STRATEGIA DIDACTICA / 128XIII.1. Delimitari si precizari conceptuale / 128XIII.2. Functii indeplinite de metodele didactice. Criterii de clasificare /130XIII.3. Functii indeplinite de mijloacele de invatamant. Criterii de clasificare/ 132XIV. PREZENTAREA PRINCIPALELOR METODE SI PROCEDEE DIDACTICE / 136XIV.1. Metode expozitive /136XIV.2. Metode euristice/ 140XIV.3. Metode algoritmice / 147XV. EVALUAREA REZULTATELOR INVATARII (I) /153XV.1. Introducere in problematica evaluarii/ 153XV.2. Delimitarea conceptului de evaluare. Evaluarea rezultatelor invatarii si componentele sale. Forme de evaluare. Metode si procedee de evaluare si concretizarea rezultatelor/ 156XV.3. Functiile evaluarii / 165XV.4. Principalele repere ale sistemului de notare in invatamantul preuniversitar/ 166XVI. EVALUAREA REZULTATELOR INVATARII (II) /169XVI.1. Tipuri de evaluare didactica. Randamentul scolar/ 169XVI.2. Modele de evaluare. Progresul scolar. Succesul si insuccesul scolar. Cauze si factori determinant/ 176XVI.3. Erori frecvente in evaluare. Tipuri de examinatori/ 179XVII. ORGANIZAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE/ 185XVII.1. Scoala si societate. Scoala, o institutie in permanenta si necesara transformare/ 185XVII.2. Cadrul si formele de organizare a activitatilor didactice/ 187XVII.3. Modalitati de organizare a activitatilor didactice/189XVIII. PROIECTAREA PEDAGOGICA A INSTRUIRII/ 197XVIII.1. Conceptul de proiectare pedagogica / 197XVIII.2. Modele de proiectare pedagogica / 198XVIII.3. Proiectarea activitatilor didactice / 200XVIII.4. Tipuri si variante de lectii / 204XIX. DIFERENTIERE SI PERSONALIZARE…

Catre Magazin

SKU: 915951012 Categorie: Etichete: ,

Descriere

Introducere in pedagogie | Miron-Alexandru Damian

I. INTRODUCERE IN PROBLEMATICA EDUCATIEI /13I.1. Educatie si educabilitate / 13I.2. Pedagogia – stiinta si arta a educatiei /19I.3. Didactica si obiectul sau de studiu – procesul de invatamant/ 21II. CARACTERISTICILE GENERALE ALE PROCESULUI DE INVATAMANT/ 23II.1. Complementaritatea si interdependenta aspectelor formativ si informativ ale procesului de invatamant/ 23II.2. Elevul ca subiect / obiect al educatiei in procesul de invatamant / 25II.3. Caracterul cibernetic al procesului de invatamant/27III. CURRICULUM SI INSTRUIRE/ 32III.1. Curriculum – precizari conceptuale si scurt istoric /32III.2. Acceptiuni si grade de generalitate ale curriculum-ului / 33III.3. Curriculum-ul si formele educatiei / 35III.4. Articularea formelor de curriculum formal, nonformal si Informal/ 40IV. FINALITATI SI DIMENSIUNI ALE PROCESULUI DE INVATAMANT /43IV.1. Idealul educational si scopurile educatiei – finalitatim macrosistemice/ 43IV.2. Dimensiunile procesului de invatamant / 46V. DESPRE INVATARE. DELIMITARE CONCEPTUALA SI RELATIA CU TERMENI PEDAGOGICI CONECSI/ 53V.1. Instruirea, informarea si formarea/ 55V.2. Predarea si invatarea /56V.3. Evaluarea/ 60VI. TEORII PRIVIND INVATAREA /62VI.1. Teoria organizarii cumulativ-ierarhice a invatarii / 63VI.2. Teoria psihogenezei conceptelor si operatiilor intelectuale/ 66VI.3. Teoria structurala a invatarii/ 68VI.4. Teoria organizatorilor cognitivi / 70VII. PRINCIPIILE DIDACTICE/74VII.1. Scurt istoric si prezentare generala /74VII.2. Descrierea principiilor didactice / 75VII.3. Caracteristici si functii ale principiilor didactice / 80VIII. FINALITATI MICROSISTEMICE – OBIECTIVELE PEDAGOGICE ALE PROCESULUI DE INVATAMANT /82VIII.1. Prezentarea conceptului de obiectiv pedagogic / 83VIII.2. Functii ale obiectivelor pedagogice /85VIII.3. Taxonomia obiectivelor pedagogice /85IX. FINALITATI MICROSISTEMICE. NIVELUL OPERATIONAL/ 89IX.1. Operationalizarea obiectivelor pedagogice / 89IX.2. Precautii si exigente in operationalizarea obiectivelor pedagogice/ 91IX.3. Avantaje si limite ale operationalizarii /93X. CONTINUTUL PROCESULUI DE INVATAMANT / 96X.1. Delimitarea conceptului de continut al invatamantului /96X.2. Surse si valori fundamentale implicate in proiectarea continuturilor/ 97XI. ORDONAREA SI ORGANIZAREA CONTINUTURILOR / 102XI.1. Modalitati de ordonare a continuturilor /102XI.2. Organizare mono- si/sau interdisciplinara / 104XI.3. Organizarea modulara a continuturilor/ 108XII. ORGANIZAREA CONTINUTURILOR INVATAMANTULUI -DOCUMENTELE SCOLARE/111XII.1. Planul de invatamant / 113XII.2. Programa scolara /122XII.3. Manualul scolar / 125XIII. STRATEGIA DIDACTICA / 128XIII.1. Delimitari si precizari conceptuale / 128XIII.2. Functii indeplinite de metodele didactice. Criterii de clasificare /130XIII.3. Functii indeplinite de mijloacele de invatamant. Criterii de clasificare/ 132XIV. PREZENTAREA PRINCIPALELOR METODE SI PROCEDEE DIDACTICE / 136XIV.1. Metode expozitive /136XIV.2. Metode euristice/ 140XIV.3. Metode algoritmice / 147XV. EVALUAREA REZULTATELOR INVATARII (I) /153XV.1. Introducere in problematica evaluarii/ 153XV.2. Delimitarea conceptului de evaluare. Evaluarea rezultatelor invatarii si componentele sale. Forme de evaluare. Metode si procedee de evaluare si concretizarea rezultatelor/ 156XV.3. Functiile evaluarii / 165XV.4. Principalele repere ale sistemului de notare in invatamantul preuniversitar/ 166XVI. EVALUAREA REZULTATELOR INVATARII (II) /169XVI.1. Tipuri de evaluare didactica. Randamentul scolar/ 169XVI.2. Modele de evaluare. Progresul scolar. Succesul si insuccesul scolar. Cauze si factori determinant/ 176XVI.3. Erori frecvente in evaluare. Tipuri de examinatori/ 179XVII. ORGANIZAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE/ 185XVII.1. Scoala si societate. Scoala, o institutie in permanenta si necesara transformare/ 185XVII.2. Cadrul si formele de organizare a activitatilor didactice/ 187XVII.3. Modalitati de organizare a activitatilor didactice/189XVIII. PROIECTAREA PEDAGOGICA A INSTRUIRII/ 197XVIII.1. Conceptul de proiectare pedagogica / 197XVIII.2. Modele de proiectare pedagogica / 198XVIII.3. Proiectarea activitatilor didactice / 200XVIII.4. Tipuri si variante de lectii / 204XIX. DIFERENTIERE SI PERSONALIZARE…

 

Introducere in pedagogie | Miron-Alexandru Damian acum online la super preț în Oferta:

Modalității de plata

Numerar, în sistem ramburs, plata Preţului fiind efectuată direct la Curier sau în Pick Up Point, în momentul primirii/ridicării coletului aferent Comenzii plasate de Client/Utilizator; plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate, atât în cadrul Elefant.ro, cât şi la ridicarea din Pick Up Point a coletului aferent Comenzii Clientului/Utilizatorului.

În cazul în care Clientul/Utilizatorul alege să plătească ramburs la primirea/ridicarea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea/ridicarea coletului, în caz contrar acesta nu îi va fi livrat de Curier/angajatul Societăţii din Pick Up Point.

Entitatea autorizată să presteze servicii de procesare de plăţi este PayU SA.

Plata în rate
Plata în rate este disponibilă doar la ridicarea personală a produselor comandate, in functie de disponibilitatea terminalelor POS, într-unul din Pick Up Point-urile Societății
Clientul/Utilizatorul poate să opteze pentru plata în rate în momentul în care ajunge în centrul Societăţii respectiv şi solicită ridicarea Produsului/Produselor comandate (în prezent, Societatea acceptă un număr maxim de 3 rate). Plata în rate nu poate fi selectată direct în site.
Instituția de credit parteneră este Credit Europe Bank (Romania) S.A., pentru posesorii facilității „Card Avantaj”.

Modalități și Costuri de Transport

Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României şi în străinătate.
Vânzătorul oferă Clientului/Utilizatorului următoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor:
expediere prin curier,
expediere prin curier cu ramburs;
ridicare personală din Pick Up Points/pachetomate.
Livrarea Produselor se poate realiza prin intermediul Curierului, la adresa specificată de Client/Utilizator în Comandă sau prin ridicare personală, într-unul din centrele Pick Up Point sau ale partenerilor Sameday, Posta Romana, Posta Panduri, ales de Client/Utilizator.

Costuri de Transport

Livrare prin Curier, pe teritoriul României:

în cazul livrărilor prin intermediul Curierului, Clientul/Utilizatorul va achita costul de procesare în valoare de 1.99 lei și costul de livrare de 15.99 lei
transportul (costul de livrare) este gratuit pentru Comenzile cu livrare în România ce depășesc valoarea de 299.99 lei.
Livrare la Pick Up Point (ridicare personală):

Livrare in pachetomatele easybox Sameday (ridicare personală):

pentru Produsele care vor fi ridicate personal de Client/Utilizator de la unul din pachetomatele easybox Sameday conform opțiunii Clientului/Utilizatorului, Vânzătorul va percepe costul fix de procesare in valoare de 1.99 lei și un cost de livrare a Comenzii în centrul selectat în valoare de 9.99 lei, indiferent de categoria de produse;
pentru Comenzile cu o valoare mai mare de 299.99 lei, livrarea Produselor este gratuită.

Livrare in pachetomatele Posta Panduri (ridicare personala):

pentru Produsele care vor fi ridicate personal de Client/Utilizator de la unul din pachetomatele Posta Panduri conform opțiunii Clientului/Utilizatorului, Vânzătorul va percepe costul fix de procesare in valoare de 1.99 lei și un cost de livrare a Comenzii în centrul selectat în valoare de 9.99 lei, indiferent de categoria de produse;
pentru Comenzile cu o valoare mai mare de 299.99 lei, livrarea Produselor este gratuită..
Livrare la Posta Romana (ridicare personală):

 

În cazul comenzilor cu livrare în afara României, se va percepe doar costul de livrare astfel:

pana la 15 produse in cos, costul de livrare este de 129.99 lei

intre 16 si 25 produse in cos, costul de livrare este de 199.99 lei

peste 26 produse in cos, costul de livrare este de 499.99 lei

Disclaimer:

4be.ro nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților 4be.ro ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile 4be.ro și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Drept de Retru conform legii:

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.