Sute de produse noi saptamanal

lensa.ro
Poze Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion

Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion

75 Lei

„«Daca nu ne-am vazut – scrie Eugen Simion – am avut, cel putin, bunul-simt sa nu ne insultam in presa.» Imi permit sa adaug ca, la mine, n-a fost vorba de «bun-simt». Nici o clipa, in acei ...

„«Daca nu ne-am vazut – scrie Eugen Simion – am avut, cel putin, bunul-simt sa nu ne insultam in presa.» Imi permit sa adaug ca, la mine, n-a fost vorba de «bun-simt». Nici o clipa, in acei ani, n-am incetat sa-l pretuiesc pe Eugen Simion, n-am intrerupt, n-am rupt prietenia cu el, in sinea mea. Ideile mele despre scrisul sau si sentimentele mele pentru el, ca om, ca intelectual, au ramas aceleasi, nedesfigurate de patimile acelor ani. Asa se face ca prietenia mea cu Eugen Simion a scapat din razboiul «romano-roman» fara umbre si fara rani de vindecat. Cand ne-am revazut, am pus in paranteza deceniul gol, neavand ce sa ne reprosam unul altuia. De altfel, daca a gresit cineva dintre noi doi, eu am fost acela. Am combatut sase ani «apolitismul» pentru a esua in concluzia ca, pentru mine, politica este o pista falsa. I-am si marturisit asta in raspunsul pe care i l-am trimis, continuand dialogul nostru, dar, din pacate, am pierdut textul. Cum nu mai locuim aproape si cum el, ca presedinte al Academiei, e un om ocupat, ne vedem rar acum. I-am citit recent o carte (o trilogie, de fapt), Fictiunea jurnalului intim, care mi-a placut enorm. Nu cred ca s-a scris ceva mai bun pe tema asta la noi. In rest, stiu ca vine o ora cand nu te mai intereseaza cum te judeca altii. Eu o parcurg acum. Sunt bucuras, insa, ca intr-o lume care te duce cu sila spre mizantropie mai am sansa catorva prietenii, fie si discrete.”Octavian Paler, mai 2003

Daca in categoria Carti si Alte Accesorii ai gasit produsl dorit, atunci ai ajuns pe siteul dorit. Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion este unul dintre cele mai comandate produse din categoria Carti si Alte Accesorii, fiind tot timpul in stocuri limitate. 4Be.ro. Plaseaza online o comanda si in cel mai scurt timp ne vom ocupa ca Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion sa ajunga la tine. Termen de livrare 1-2 zile lucratoare, un functie de stocul disponibil.

Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion este alegerea perfecta pentru a-l face cadou sau pt a-l comanda pentru sine. Carti si Alte Accesorii. Poti efectua plata online pentru a te bucura de Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion in cel mai scurt timp. (Conform politicii de transport)

Intrebari frecvente despre Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion

Comanda in siguranta Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion?
Toate comenzile sunt procesate in siguranta, respectand ultimele standarde in vigoare, iar comanda ta nu va fi exceptata. Comanda produsul Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion iar noi, ne vom asigura ca ai comandat ceea ce ai comandat.

Durata livrarii produsului Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion?
Timpul mediu de livrare a comenzilor este de 24-48 ore de la plasarea comenzii, insa acest timp poate fi diferit daca comanda pt produsul Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion a fost plasata in timpul week-end-ului, vineri seara sau in zilele cu sarbatori legale

Returnarea produsului Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion?
Desigur, daca produsul Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion nu iti place, nu ti se potriveste sau nu corespunde asteptarilor tale, ai la dispozitie 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului sa returnezi produsul fara nicio obligatie suplimentara. Banii ii vei primi inapoi in maxim 30 zile calendaristice de la momentul confirmarii returului.

Cat costa sau care este pretul pentru Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion?
Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion costa 75 Lei, nu rata ocazia si comanda Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion la pretul de 75 Lei, cat inca mai este in stoc.

Nume Produs Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion
Cod Produs 7416696
Pret Actual 75 Lei
Vandut de be.ro
Brand Tracus Arte
Categorii Carti si Alte Accesorii,

Pareri despre Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion

Adaugă recenzia ta despre Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion

Nota produs

0
Nu a fost evaluat
  • (0)
  • 5 Stele
    0%
  • 4 Stele
    0%
  • 3 Stele
    0%
  • 2 Stele
    0%
  • 1 Stele
    0%

Produse similare cu Posteritatea critica a lui E. Lovinescu | Eugen Simion

be.ro

O lunga petala de mare | Isabel Allende
37 Lei

Isabel Allende: 23 de carti publicate, traduceri in peste 40 de limbi; peste 74 de milioane de exemplare vandute; 15 doctorate onorifice; peste 60 de premii in peste 15 tari; 2 filme de succes realizate dupa romanele sale. In 2018 a primit National Book Award, celebrandu-se astfel pentru prima data in S.U.A. o opera scrisa in limba spaniola.In august 1939 poetul

Vezi produs aici

be.ro

Looney Tunes - Aventurile lui Tweety 1 carte de colorat |
19.9 Lei

weety, canarul cu ochi mari si pene galbene, ascunde sub infatisarea lui inocenta o inima de supravietuitor siret si poznas. Urmareste-i aventurile, amuza-te si coloreaza paginile cat mai frumos!

Vezi produs aici

be.ro

Hoinari prin anotimpuri. Toamna | Rotraut Susanne Berner
59.9 Lei

Deschizand cartea, se astern in fata ochilor nostri nenumarate detalii marunte din viata unui orasel animat. Cum decurg zilele obisnuite ale oamenilor si animalelor? Ce inseamna o carte ilustrata? Sa povestesti ceea ce vezi, ceea ce se intampla cu personajele nu e o sarcina foarte usoara nici chiar pentru cei mari.In oraselul de Nicaieri a venit toamna. La Casa d

Vezi produs aici

be.ro

Heart Bones | Colleen Hoover
42.9 Lei

Despre agonia unor inimi frante.Viata si numele de familie sunt singurele lucruri pe care Beyah Grim le-a primit de la parintii ei. Croindu-si singura un drum prin viata, Beyah trebuie sa infrunte, din nousingura, marile obstacole ale destinului. Cum numai doua luni o mai despart de viitorul pe care si l-a cladit si de trecutul pe care vrea sa-l lase in urma, moa

Vezi produs aici

be.ro

Vise de piatra | Akram Aylisli
20 Lei

Akram Aylisli este un reputat scriitor azer de notorietate internationala. Pe numele sau real Akram Nadjaf oglu Naibov, el s-a nascut la 12 ianuarie 1937 in satul Aylis din regiunea Ordubad a provinciei Nakhidjevan apartinand actualmente Azerbaidjanului. Aylis este denumirea azera a vechii localitati armenesti Agulis cu o biografie prestigioasa. Nakhidjevanul est

Vezi produs aici

be.ro

Excavatoare, tractoare si alte masini mari | Wolfgang Metzger
59.9 Lei

Pe santiere, la ferma si pe strazi circula multe vehicule interesante. Unele ajuta activitatea constructorilor, cu altelene putem intalni mai ales la muncile agricole sau in caz de urgente. Micutii pasionati de vehicule pot face cunostinta cu ele frunzarind paginile cartonate, bogat ilustrate ale cartii.

Vezi produs aici

be.ro

Dezvoltare personala pentru oameni isteti | Steve Pavlina
40 Lei

Steve Pavlina este recunoscut la nivel mondial ca fiind cel mai de succes blogger pe probleme de dezvoltare personala. Site-ul sau atrage lunar mai mult de doua milioane de cititori, care ii apreciaza parerile si sfaturile unice. In loc sa joace rolul unui guru care are raspuns la toate problemele, Steve incurajeaza oamenii sa experimenteze fara frica propriile t

Vezi produs aici

be.ro

Actiunea civila. Perspectiva comparativa | Corina Petica Roman
30 Lei

Lucrarea Actiunea civila. Perspectiva comparativa abordeaza o tema extrem de generoasa, pentru ca, practic, reprezinta „figura centrala” a dreptului procesual civil. Intr-o societate ideala (spre care, cu siguranta, tindem, desi poate nu vom ajunge niciodata), comportamentul uman ar trebui sa fie supus doar constiintei si, chiar mai mult decat atat, impus de

Vezi produs aici

be.ro

Oamenii epocii fanariote | Tudor Dinu
49 Lei

In cautarea imaginii pierdute a oamenilor epocii fanariote, profesorul Tudor Dinu a strabatut in lung si in lat Tara Romaneasca si Moldova, de la hotarele Banatului pana la Nistru, de la Iasi pana la Dunare, pentru a identifica toate acele biserici care, in pofida vicisitudinilor istoriei, pastreaza pe zidurile lor chipurile ctitorilor de odinioara. Dupa peripeti

Vezi produs aici

be.ro

Sambelan la viezuri Carte + CD | Pusa Roth
49.9 Lei

Aceasta carte cu CD este o invitatie la o lectura si o auditie pur urmuziene. Urmuz, acest „premergator al revoltei literare universale”, cum il numeste Eugen Ionesco, permite numeroase interpretari, precum si adaptari la spiritul cititorului contemporan. Pusa Roth va propune sa ascultati si sa cititi o productie a Teatrului National Radiofonic difuzata in pr

Vezi produs aici

be.ro

Ingerii si rasu-plansu | Leo Butnaru
10.5 Lei

Ingerii si rasu-plansu reprezinta un caleidoscop de proze scurte, diverse ca registru narativ si plasament tipologic, realiste sau misterioase in explorarea unor universuri afective imprevizibile in dezvoltarea ideatiei. In mare, e aici ceea ce s-ar numi Active Fictions Show. Naratiunile sunt de un laconism galo-latin, dar, in anumite pasaje, sintagme, discursuri

Vezi produs aici

be.ro

Sa vorbim despre sentimente | Jayneen Sanders
29.5 Lei

Aceasta carte ii incurajeaza pe copii sa-si inteleaga si sa-si gestioneze sentimentele si emotiile schimbatoare si sa vorbeasca fara teama despre ceea ce se simt. Este esential sa-i invatam cum sa reuseasca asta, pentru a-i putea ajuta sa evolueze intr-un mod pozitiv.Jayneen Sanders este scriitoare, pedagog, mama a trei copii si militanta pentru educarea copiilor

Vezi produs aici
Vezi produs aici